Halo Infinite, Microsoft’un en büyük oyunlarından biri olmak için şekilleniyor, ancak fragmanlar dışında fazla bir şey görmedik. Temel olarak bir Halo oyunu gibi görünüp oynayacağı gerekçesiyle duruyor, ancak Xbox patronu Phil Spencer son zamanlarda bazı büyük yapısal değişikliklerin de gelebileceğini ima etti. Ve Master Chief Collection’dan bazı fikirler ödünç alıyor olabilir.
Spencer, Polygon’a “Stüdyoda, aslında bir koleksiyona, Halo lore’sinin bütünlüğüne ve bir Halo dünyasının, bir Halo UI’nin ve platformun içindeki hikayelere ve deneyime sahip olmanın ne anlama geldiği hakkında bir ton öğrenme oldu.” . “343 bu yolculuktan geçtikçe, müşterilerimizin ‘Bunu ya da bu oyunu oynamak ister miyim? Arasında bir karar vermelerini istememenin bazı faydalarını gördüler. Bir bakıma hissediyorum, oyunlar neredeyse birbirleriyle rekabet ediyor.Onun dışında olan bazı yıllık franchiselarla – ki bu açıkça Halo’nun yıllıklaştırılmamış olduğunu görüyorsunuz – ama gerçekten çok fazla enerji harcadığınız yeri görüyorsunuz. Oyununuzu oynayan müşterileri oyununuzun yeni bir sürümüne taşımak için. Oyun geliştikçe, ‘Müşterilerimiz müşterilerimiz ve onlara nerede olduklarına saygı göstermeliyiz’ diye bir görüş var. Xbox mesajımıza benziyor ve sanırım Infinite’in nasıl konuşulduğu açısından – oyunun kendisinin yapısı bile.
Master Chief Collection, önceki tüm Halo oyunlarını tek bir şemsiye altında kapsıyor, bunlara birden fazla oyunda çok oyunculuda izlenen Başarılar ve ilerleme dahildir. Bu, Halo Infinite’ın diğer oyunlarla benzer şekilde geçeceği anlamına gelebilir. Veya Spencer gelecekteki planlara atıfta bulunabilir, Halo Infinite geleceğe iyi bakmayı planlayabilir. Başlık kesinlikle uzun vadeli bir plana işaret ediyor Infinite’i bir platform olarak kullanmayı planlıyor. Kısa bir süre önce oyun hakkında daha fazla şey öğrendik, çünkü Microsoft 23 Temmuz Perşembe günü etkinlikte oyunu gösterdi.